کشف 300کیلو مرغ فاسد از منزل مسکونی/ فروش گوشتهای فاسد در کبابی

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

کشف ۳۰۰کیلو مرغ فاسد از منزل مسکونی/ فروش گوشتهای فاسد در کبابی

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۳۰۰کیلوگرم مرغ فاسد از یک منزل مسکونی خبر داد.

کشف 300 کیلو مرغ فاسد از منزل مسکونی/ فروش گوشتهای فاسد در کبابی – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ عباس مرادی با ابراز کشف ده‌ها کیلوگرم مرغ فاسد، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم دی ماه امسال، مأموران کلانتری 149 امام‌زاده حسن(ع) خبری مبنی بر توزیع گوشت مرغ فاسد توسط خانمی در منزل مسکونی‌اش دریافت کردند و بررسی موضوع آغاز شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در تحقیقات مشخص شد خانمی 37ساله در منزل مسکونی‌اش، لاشه‌های مرغهای فاسد را جمع‌آوری کرده و پس از جداکردن گوشتهای آن، از اسکلتهای مرغ به‌صورت بسته‌بندی‌های جدید 10کیلوگرمی، به کبابی‌های سطح حوزه کلانتری توزیع می‌کند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات انجام‌شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور بازرسی از محل سکونت متهم به‌همراه نماینده دامپزشکی صادر شد.

مرادی خاطرنشان کرد: هشتم دی ماه تیمی از مأموران کلانتری به‌همراه نماینده دامپزشکی از محل سکونت این خانم بازدید کردند که مشخص شد این خانم به‌همراه سه فرزندش (یک پسر و دو دختر) حدود 300 کیلوگرم اسکلت مرغ را در منزل نگهداری می‌کنند و از هر لاشه مرغ حدود 40 گرم گوشت جدا کرده و گوشتهای تهیه‌شده را در کیسه‌های حدوداً 10کیلوگرمی بسته‌بندی و ضمن نگهداری آنها در محیطی کاملاً غیربهداشتی و یخچالهای غیرمناسب در کبابی‌ها عرضه می‌کنند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره بازداشت متهم، اضافه کرد: نماینده دامپزشکی نیز تمام مراحل نگهداری، بسته‌بندی، جمع‌آوری و توزیع گوشتها را غیربهداشتی اعلام کرده است.

وی متذکر شد: خانم 37ساله در همان تحقیقات اولیه اظهار داشت، لاشه مرغها را به‌قیمت دو هزار تومان خریداری می‌کرده و پس از تمیز کردن، به‌قیمت 15 هزار تومان به کبابی‌ها می‌فروخته است.

مرادی با ابراز اینکه با هماهنگی مقام قضایی به‌همراه نماینده دامپزشکی از یکی از کبابی‌ها و خریداران گوشتهای فاسد بازدید شد، گفت: مالک کبابی اعتراف کرد حدود سه ماه است که از آن خانم مرغهای فاسد را خریداری می‌کرده و پس از ادویه زدن به مرغها و گوشتها، آنها را به‌صورت کبابی به مشتری می‌فروخته است.

این مقام انتظامی از پلمب کبابی مذکور و بازداشت مالک آن با دستور قضایی خبر داد و گفت: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

به‌گفته سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، کشف سایر جزئیات پرونده و شناسایی سایر کبابی‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

تهران| کشف 250 کیلو گوشت فاسد از داخل پرایدتهران| کشف 1.5 تن گوشت فاسد از پارکینگ منزل مسکونی+ تصاویر

انتهای پیام/+

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران