«کمون مردگان یا مرثیه‌ای برای پیراهن خونی سوفیا» منتشر می‌شود

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

قدمی به مهر خبر داد؛

«کمون مردگان یا مرثیه‌ای برای پیراهن خونی سوفیا» منتشر می‌شود

«کمون مردگان یا مرثیه‌ای برای پیراهن خونی سوفیا» منتشر می‌شود

فرید قدیمی از آماده‌شدن رمان جدید خود با عنوان «کمون مردگان یا مرثیه‌ای برای پیراهن خونی سوفیا» برای انتشار خبر داد.

فرید قدمی داستان‌نویس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: «کمون مردگان یا مرثیه‌ای برای پیراهن خونی سوفیا» عنوان رمان جدیدم است که بناست به‌زودی منتشر شود. این‌کتاب، شاید یک‌سفرنامه یا رمانی اتوبیوگرافیک و حاصل اقامت یک‌ماهه من در بلغارستان باشد و تجربه‌هایم در شهرهای سوفیا، بورگاس و روسه را شامل شود که البته با روایاتی از قرن دوازدهم و قرن بیستم هم آمیخته شده است.

وی افزود: «کمون مردگان یا مرثیه‌ای برای پیراهن خونی سوفیا» روایتی نو از زندگی و خودکشی مایاکوفسکی است و ماجراهایی از دوران نزاریان در قلعه الموت را هم در بر می‌گیرد. این‌بخش‌های داستان، دقیقاً از روزی آغاز می‌شوند که حسن دوم که پیروانش او را حسن علی ذکره‌السلام می‌خواندند، اعلام قیامت کرده و دو نفر نیز عازم شام و اورشلیم می‌کند تا صلاح‌الدین ایوبی و پادشاه اورشلیم آمالریک را ترور کنند.

این‌داستان‌نویس در پایان گفت: رمان را که حدود ۲۰۰ صفحه است، برای انتشار به نشر نیماژ سپرده‌ام و گمان می‌کنم به نمایشگاه کتاب تهران در سال ۹۹ برسد.

قدمی پیش از این، با ساختار مشابه و روایت زندگی در کشوری دیگر، رمان «پاره‌های پاریسی یا پوره‌ پنیر و پروست» حاصل زندگی‌اش در پاریس را منتشر کرده است. رمان‌های «مایا یا قصه‌ی آپارتمانی در خیابان کریم خان»، «دومینانت یا مامان اون زنه رو که داره می دوئه می بینی؟» و «زن‌ها در زندگی من یا دلف معبد دلفی» دیگر آثاری هستند که از قدمی منتشر شده‌اند.

وی، نویسنده مهمان بلغارستان در ماه اوت (مرداد) امسال بود که به‌دعوت موسسه بین‌المللی الیاس کانتی در شهر روسه در این‌مرکز سخنرانی کرد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران