کمک یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی به سیل زدگان سیستان

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

کمک یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی به سیل زدگان سیستان

کمک یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی به سیل زدگان سیستان

مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری از توزیع کمک‌ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی طی چندین محموله به مناطق سیل زده و در میان آسیب دیدگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فخراله مولایی گفت: در پی وقوع سیل و زیر آب رفتن بسیاری از مناطق جنوب شرق کشور علی الخصوص مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان با دستور مؤکد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری مبنی بر حمایت از هموطنان آسیب دیده کمک‌های این هلدینگ طی چندین محموله به مناطق سیل زده ارسال و در میان آسیب دیدگان توزیع شد.

مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: محموله‌های اهدایی شرکت‌های تابعه این هلدینگ از جمله صنایع شیر ایران (پگاه)،صنایع لبنی اراک، صنایع غذایی پیچک و فرآورده‌های شیلاتی بندر عباس شامل اقلام غذایی و ضروری همچون انواع محصولات لبنی، انواع کنسروجات، انواع پتو، پوشاک و … به ارزش تقریبی یک و نیم میلیارد ریال بوده است.

وی یادآور شد: کارکنان هلدینگ نیز با پیوستن به پویش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر کسر یک روز از حقوق، کمک‌های نقدی خود را از طریق هلال احمر به دست مردم سیل زده رساندند.

مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: شرکت پگاه کرمان به عنوان پایگاه امداد رسانی هلدینگ از ساعات اولیه وقوع سیل در مناطق سیل زده حاضر بوده و طی هماهنگی کامل با ستاد بحران و دیگر ارگان‌های مرتبط در استان، پیگیر وضعیت کمک رسانی به حادثه دیدگان بوده است.

شایان ذکر است هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در حوادث پیشین همچون سیل مناطق شمالی و جنوبی کشور هم چنین زلزله کرمانشاه و آذربایجان به یاری هموطنان شتافته بود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران