کمک ۱۰ میلیارد تومانی به نیازمندان از طریق سامانه تلفنی ۷۳۵۵

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

کمک ۱۰ میلیارد تومانی به نیازمندان از طریق سامانه تلفنی ۷۳۵۵

کمک ۱۰ میلیارد تومانی به نیازمندان از طریق سامانه تلفنی ۷۳۵۵

مدیر کل کمیته امداد استان تهران از کمک ۱۰ میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومانی مردم استان به نیازمندان از طریق سامانه تلفنی ۷۳۵۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل پرپنچی با اینکه شماره تلفن ۷۳۵۵ گزینه‌های مختلفی برای کمک به امور نیازمندان دارد، گفت: مردم نیکوکار استان با ۱۱۱ هزار تراکنش ۱۰ میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومان پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی در سرعت بخشی کمک به نیازمندان تأثیر گذار است گفت: مردم نوع دوست و خیر می‌توانند در روش‌های نوین نوع کمک خود را مشخص کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران به جایگزینی روش‌های نوین به جای روش‌های سنتی کمک به نیازمندان اشاره کرد و گفت: با جایگزین شدن روش‌های الکترونیکی و نوین کمک به نیازمندان، خیران می‌توانند علاوه بر تلفن همراه و تلفن ثابت از طریق اپلیکیشن‌های تلفن همراه و خودپرداز بانک‌ها کمک‌های خود را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

پرپنچی خاطر نشان کرد: پرداخت صدقه، کمک به فرزندان یتیم و محسنین، کمک به امر ازدواج جوانان، تعمیر و احداث مسکن، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و موارد دیگر از طریق شماره تلفن ۷۳۵۵ امکان پذیر است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همراهی مردم نیک اندیش استان تهران برای کمک به نیازمندان، تصریح کرد: علاوه بر شماره تلفن ۷۳۵۵ روش‌های دیگری از جمله ارسال عدد ۱ به شماره ۸۸۷۷، نرم افزار سکه به پرداخت ملت بخش نیکوکاری استان تهران، شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۱*۸۸۷۷* برای کمک به امور نیازمندان وجود دارد که می‌توانند از این روش‌ها نیز استفاده کنند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران