آغاز دیدارهای رئیس بنیاد شهید با خانواده‌های شاهد و ایثارگر

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

آغاز دیدارهای رئیس بنیاد شهید با خانواده‌های شاهد و ایثارگر

آغاز دیدارهای رئیس بنیاد شهید با خانواده‌های شاهد و ایثارگر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ملاقات‌هایم را با خانواده‌های شاهد، ایثارگر و آزاده آغاز کرده ام اما تاکنون این موضوع رسانه ای نشده است.

سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص رسیدگی به مشکلات والدین شهدا و جانبازان توسط بنیاد شهید، گفت: در قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران مجموعه‌ای از قوانین برای رسیدگی به مشکلات این عزیزان تعیین شده که هدف ما اجرای دقیق مواد قانونی مربوط به این افراد است و قطعاً تمامی آنها را اجرا خواهیم کرد.

وی با اشاره به ملاقات‌های خود با خانواده‌های تحت حمایت بنیاد نیز تصریح کرد: خوشبختانه ملاقات‌های بنده با خانواده‌های شاهد، ایثارگر و آزاده نیز آغاز شده و در هر هفته حداقل پنج ملاقات شخصی با خانواده این عزیزان دارم اما تاکنون این موضوع رسانه‌ای نشده است.

رئیس بنیاد شهید افزود: در این بازدیدها علاوه بر تلطیف آلام این عزیزان، تمامی مشکلات آنها اعم از مشکلات مالی و غیرمالی بررسی و نسبت به حل آنها اقدام می‌کنیم. بنیاد شهید باید تمامی وظایف قانونی خود در برابر ایثارگران را انجام دهد و ما نیز این امر را عملی خواهیم کرد.

اوحدی در خصوص ملاقات حضوری با خانواده شهدا نیز اظهار داشت: طرح سپاس برای ملاقات با خانواده‌های شهدا و ایثارگران همواره وجود داشته اما در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا و همچنین سن بالای والدین رزمندگان، امکان ملاقات حضوری مرتبطان و مسئولین بنیاد شهید امکان ندارد. به همین منظور معاونت تعاون بنیاد شهید به منظور بررسی مشکلات مالی و غیر مالی والدین شهدا و جانبازان ارتباط تلفنی با این عزیزان را آغاز کرده و با بررسی مشکلات این افراد مجموعه‌ای از سوی بنیاد شهید برای حل چالش‌ها به صورت حضوری به آنها مراجعه می‌کنند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران