مردم عراق خواستار خروج آمریکا هستند/ ضرورت پرهیز از تبلیغات کاغذی

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

خطبه‌های نماز جمعه تبریز؛

مردم عراق خواستار خروج آمریکا هستند/ ضرورت پرهیز از تبلیغات کاغذی

مردم عراق خواستار خروج آمریکا هستند/ ضرورت پرهیز از تبلیغات کاغذی

تبریز- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به راهپیمایی امروز در عراق گفت: مردم عراق خواستار خروج آمریکا از کشورشان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و باشکوه مردم تبریز در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد گفت: یکی از مصادیق تقوا، تقوای انتخاباتی است.

وی در خصوص مصادیق نماینده شاخص انقلاب گفت: بهترین تبلیغات انتخاباتی، اثبات خود و عدم نفی دیگران است. کسانی را برای رسیدن به مجلس انتخاب کنید که به درد کشور و مردم بخورند و با مردم یگانه و صمیمی باشند و از فساد و اشرافی گری دور باشند.

آل هاشم ادامه داد: کاندیدایی را انتخاب کنید که با دشمنان ملاحظه نداشته باشند بلکه ملاحظه مردم و کشور را داشته باشند. با وجود مشکل کاغذ و چاپ کتاب دانش آموزان، برخی کاندیداها اقدام به چاپ پوسترهای بسیار زیاد کرده‌اند.

وی با تأکید بر پرهیز از تبلیغات کاغذی گفت: مشکل امروز مردم با چاپ پوستر حل نمی‌شود، مشکل امروز کشور اشتغال، تعطیلی واحدهای تولیدی، مشکلات اخلاقی و… است و کاندیداها برای این مسائل برنامه دهند.

آل هاشم افزود: کاندیداها به‌جای دعواهای سیاسی و حزب‌بازی به فکر حل مشکلات مردم باشند. کاندیداها تبلیغات کاغذی را کم کنند و از دیوارنویسی در معابر عمومی خودداری کنند.

وی در خصوص برگزاری نماز جمعه با امام امت در تهران گفت: برگزاری نماز جمعه هفته گذشته تهران با حضور رهبر انقلاب درست در سالروز اقامه اولین نماز جمعه ایشان در سال ۵۸ و بعد از دو هفته پرحادثه و با شرکت پرشکوه مردم بسیار حائز اهمیت بود.

امام‌جمعه تبریز گفت: عظمت نماز جمعه هفته گذشته تهران یک یوم‌الله در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

وی در خصوص راهپیمایی مردم عراق نیز گفت: امروز مردم عراق با راهپیمایی پرشکوه خواستار خروج آمریکا از کشور خود هستند.

آل هاشم با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت در انتخابات گفت: وحدت نیاز کنونی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی است. یکی از اهداف دشمن در آستانه انتخابات، ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولین و دلسرد کردن نسبت به انتخابات است.

وی ابراز داشت: دشمنان درصدد کمرنگ کردن دستاورد تشییع میلیونی سردار سلیمانی و سیلی موشکی به آمریکا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: انتخابات امسال باید به مانور قدرت و وحدت تبدیل شود و نباید اختلافات با افراد طوری شود که دشمن فکر کند ما به جان هم افتاده‌ایم.

وی در خصوص اهمیت رعایت تقوا نیز گفت: از مصادیق بی‌تقوایی که در کلام معصوم (ع) آمده، قسم خوردن است که انسان را به لبه پرتگاه جهنم می‌برد.

وی در خصوص مکتب فاطمی نیز گفت: جامع‌ترین مکتب انسانی، مکتب فاطمی است. فاطمه زهرا (س) یک شخص نیست بلکه جریان و منظومه فکری و مکتب است.

وی با اشاره به خانواده سالم و جامعه سالم گفت: انسان‌سازی از نهاد خانواده صورت می‌گیرد و خروجی خانواده سالم در جامعه اثرگذار است. جامعه سالم یا ناسالم برآیند سلامت یا عدم سلامت خانواده است. نتیجه خانواده سالم، بروز زمامداران و دولت سالم است.

آل هاشم ادامه داد: مکاتب کمونیسم شوروی سابق و لیبرال دموکراسی آمریکای رو به افول، که ادعای انسان‌سازی دارند، هر دو مفسده برانگیز است. تنها مکتب انسان‌ساز، مکتب فاطمی است و هر چه زمان می‌گذرد، حضرت زهرا (س) بیشتر برای جهانیان شناخته می‌شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران