اروپا، بقایای برجام را به ترامپ فروخت/ موقعیت برتر حقوقی ندارید

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

توئیت ظریف علیه باج دادن اروپایی‌ها به آمریکا:

اروپا، بقایای برجام را به ترامپ فروخت/ موقعیت برتر حقوقی ندارید

اروپا، بقایای برجام را به ترامپ فروخت/ موقعیت برتر حقوقی ندارید

وزیر امور خارجه در توئیتی با بیان اینکه سه کشور اروپایی باقی‌مانده برجام را فروختند تا از تعرفه‌های جدید «ترامپ» رهایی پیدا کنند،نوشت: دوستان من، این کار فایده‌ای نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد ظریف امروز (پنجشنبه) در صفحه توئیتر خود علیه باج دادن اروپایی ها و آمریکایی‌ها، نوشت: خبر باج دادن اروپا برای جلب رضایت ایالات متحده تائید شد.

وی با بیان اینکه سه کشور اروپایی باقی‌مانده برجام را فروختند تا از تعرفه‌های جدید ترامپ رهایی پیدا کنند،نوشت: دوستان من، این کار فایده‌ای نخواهد داشت. فقط اشتهای وی را تندتر می‌کنید.

وزیر امور خارجه در پایان مطلب خود آورده است: قلدر دوره دبیرستان را به خاطر نمی‌آورید؟ اگر می‌خواهید شرافت خودتان را بفروشید، به همین مسیر ادامه بدهید ولی برای خودتان موضع برتر اخلاقی و حقوقی قائل نباشید. شما چنین موقعیتی ندارید!

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران