حمله به پایگاه‌ آمریکا تنها سیلی بود/ انتقام به قوت خود باقی است

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

معاون سپاه پاسداران:

حمله به پایگاه‌ آمریکا تنها سیلی بود/ انتقام به قوت خود باقی است

حمله به پایگاه‌ آمریکا تنها سیلی بود/ انتقام به قوت خود باقی است

اردبیل – معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی آمریکا تنها سیلی برای بیدار کردن آمریکایی‌ها از خواب غفلت بوده و انتقام به قوت خود کماکان باقی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر پور جمشیدیان شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ که در اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی آمریکا تنها سیلی برای بیدار کردن استکبار از خواب غفلت بوده و انتقام کماکان به قوت خود باقی بوده که در زمان و فرصت مناسب خود انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران یادآور شد: از جمله سیلی‌هایی که به آمریکایی‌ها زده شد می‌توان به حضور پرشور اقشار مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و نظامی و حفظ وحدت و یک پارچگی اشاره کرد

پور جمشیدیان با تأکید بر اینکه هیمنه پوشالی آمریکا با حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آنان در منطقه شکسته شد، افزود: آمریکا به استیصال و ذلت افتاده است.

وی ادامه داد: عظمت ملت ایران و اتحاد و همبستگی موجود باعث به ذلت افتادن آمریکایی‌ها شده و مطمئناً جسارت‌های بعدی مستکبران آمریکایی با پاسخ‌های کوبنده‌تری همراه خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: تا زمانی که از مکتب عاشورا پیروی کنیم راه شهدا نیز با صلابت ادامه یافته و دشمنان در دستیابی به اهداف خود ناکام خواهند ماند.

پور جمشیدیان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، افزود: نه تنها ایرانیان بلکه کشورهای جبهه مقاومت مدیون فداکاری‌های قاسم سلیمانی هستند و نقطه اوج خدمات این سردار رشید اسلام را می‌توان در دفاع از حرم اهل بیت و پیروزی بر داعش یاد کرد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران