انتظار "انتقام خون سردار سلیمانی" سرفصل مطالبات مردمی در فضای مجازی + تصاویر

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

انتظار "انتقام خون سردار سلیمانی" سرفصل مطالبات مردمی در فضای مجازی + تصاویر

پس از انتشار خبر شهادت "سردار حاج قاسم سلیمانی، انتظار انتقام خون این شهید سرفصل مشترک تمام مطالبات مردمی در فضای مجازی شد.

انتظار "انتقام خون سردار سلیمانی" سرفصل مطالبات مردمی در فضای مجازی + تصاویر – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با انتشار خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای تروریستی ارتش امریکا، فضای مجازی پر شد از عکس‌ها و دلنوشته‌های مردمی در وصف این شهید.

گاهی همه‌گیر شدن یک جریان یا موضوع در فضای مجازی تحت تأثیر هدایت‌کنندگان مصنوعی فضای مجازی است و گاهی تحت تأثیر یک رخداد جهانی اما با نگاه به پست‌ها و واکنش‌های مردمی به شهادت حاج قاسم سلیمانی شاهد دلنوشته‌هایی هستیم که از دل بر می‌آید و نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار این واکنش‌ها عبور کرد.

سردار سلیمانی | سردار قاسم سلیمانی , سردار سلیمانی | سردار قاسم سلیمانی , سردار سلیمانی | سردار قاسم سلیمانی ,

سردار سلیمانی | سردار قاسم سلیمانی , سردار سلیمانی | سردار قاسم سلیمانی ,

سردار سلیمانی | سردار قاسم سلیمانی ,

فرقی نمی‌کند تفکر غالب در این افراد چه باشد اما آنچه غالب بود، غم از دست دادن سرداری بود که به عنوان مرکز ثقل وحدت اراده در کشور شناخته می‌شد.

جدای از غم و اندوهی که در این واکنش‌ها نمایان بود آنچه بیشتر به چشم می‌آمد انتظار انتقامی بود که دیگر به یک مطالبه عمومی در فضای مجازی تبدیل شده‌است.

این مطالبه‌ی انتقام با ساخت هشتک‌های مرتبط پیگیری می‌شود و از صبح امروز در فضای مجازی فراگیر شده است. هشتک‌هایی چون «انتقام سخت» و «انتقام میگیریم» بیشترین طرفدار را بین کاربران فضای پیدا کرد.

همین مطالبه عمومی به سطح جامعه نخبگانی هم نفوذ کرده و در پست‌های سیاسیون در فضای مجازی هم رسیده‌است.

سردار سلیمانی | سردار قاسم سلیمانی , سردار سلیمانی | سردار قاسم سلیمانی ,

پیام «نوری مالکی» به دنبال شهادت سردار سلیمانیخروش انقلابی شهرستان‌های خراسان رضوی در پی شهادت سپهبد سلیمانی+فیلمبیانیه وزارت اطلاعات به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران