برگزاری نشست ایران، اوکراین و کانادا برای بررسی سانحه بویینگ ۷۳۷

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

سازمان هواپیمایی اعلام کرد

برگزاری نشست ایران، اوکراین و کانادا برای بررسی سانحه بویینگ ۷۳۷

برگزاری نشست ایران، اوکراین و کانادا برای بررسی سانحه بویینگ ۷۳۷

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، از تشکیل جلسه سه‌جانبه کارشناسان ایران- اوکراین- کانادا برای بررسی سانحه پرواز ۷۵۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهار داشت: با ورود کارشناسان بررسی سانحه کانادایی اولین جلسه سه جانبه با حضور کارشناسان ایران- اوکراین- کانادا صبح امروز (سه‌شنبه ۲۴ دی ۹۸) در سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه کارشناسان سه کشور روند بررسی سانحه در روزهای گذشته را مرور و مورد بررسی مجدد قرار دادند و مقرر شد برنامه‌ریزی لازم جهت استمرار روند بررسی سانحه صورت گیرد.

جعفرزاده تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری ایران از همان دقایق اولیه بعد از بروز سانحه پرواز ۷۵۲ شرکت هواپیمایی اوکراینی برای حضور نماینده کشورهای طراح، سازنده، بهره‌بردار و کشورهایی که شهروندان آنان در این پرواز حضور داشتند اعلام آمادگی کرده بود که اکنون نمایندگان کشورهای کانادا و اکراین در ایران حضور دارند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران