تخصیص ۸ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به ایثارگران سیل زده سیستان

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

تخصیص ۸ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به ایثارگران سیل زده سیستان

تخصیص ۸ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به ایثارگران سیل زده سیستان

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید در سفر خود به مناطق سیل زده سیستان از تخصیص ۸ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به ایثارگران سیل زده در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس ستاد بحران بنیاد صبح امروز به‌منظور بازدید از ایثارگران آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان وارد این استان شد.

وی در خصوص اهداف سفر ۲ روزه خود به این استان گفت: در این سفر ضمن دیدار با مسئولان و مقامات محلی استان، بازدیدی از مناطق آسیب‌دیده در سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان خواهیم داشت تا از نزدیک در جریان روند امدادرسانی و کمک‌های صورت گرفته به ایثارگران به‌خصوص در شهرستان‌های دشتیاری و زرآباد که بیشترین خسارات را دیده‌اند، قرار بگیریم.

میرمرادی در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط ستاد مدیریت بحران درباره سیل اخیر استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان و رسیدگی به امور حدود ۳۵۰ خانوار ایثارگر آسیب‌دیده در این سیل گفت: تخصیص مبلغ ۸ میلیارد ریال به استان‌های آسیب‌دیده، رسیدگی و پیگیری فوری امور درمان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌ها و مؤسسات تابع بنیاد از جمله سازمان اقتصادی کوثر، سازمان سیاحتی کوثر و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران برای کمک به استان‌های خسارت‌دیده، اعطای وام تا سقف ۲۰ میلیون تومان به ایثارگران خسارت‌دیده توسط صندوق قرض‌الحسنه شاهد و برگزاری جلسه با مسئولین بیمه کوثر جهت جبران خسارت بخشی از تصمیمات اتخاذ شده توسط این ستاد هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: معاونت تعاون و امور اجتماعی نسبت به ارائه آمار خسارت دیدگان به تفکیک شهرستان و گستره خسارات از طریق استان‌های آسیب‌دیده اقدام می‌کند. همچنین مقرر شد این معاونت نسبت به اعزام گروه‌های مددکاری استان‌های خسارت‌دیده جهت انجام خدمات مشاوره اقدام کند.

وی اظهار داشت: تمام ایثارگران آسیب‌دیده از طریق پزشکان پایش سلامت مورد معاینه قرار خواهند گرفت. از ظرفیت‌ها و پتانسیل استان‌های هم‌جوار نیز جهت مساعدت و هم‌افزایی در فعالیت‌ها استفاده می‌شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران