حضور حماسی مردم در تشییع شهید سردار سلیمانی پاسخی به آمریکا بود

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

حضور حماسی مردم در تشییع شهید سردار سلیمانی پاسخی به آمریکا بود

حضور حماسی مردم در تشییع شهید سردار سلیمانی پاسخی به آمریکا بود

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حضور حماسی مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: حضور مردم بهترین پاسخ به دشمنان ایران به‌خصوص آمریکای جنابتکار بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه ۱۶ دی‌ماه همراه با مردم انقلابی کشورمان در مراسم وداع، تشییع و اقامه نماز بر پیکر مطهر سردار پر افتخار اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی شرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه مراسم بدرقه پیکر مطهر شهید سردار قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدشان در تهران، با اشاره به حضور میلیونی مردم در این مراسم باشکوه گفت: مردم عزیز تهران با حضور حماسی خود نشان دادند که قدردان شهدایی هستند که جان خود را در راه عزت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران فدا کرده‌اند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: البته مردم در سایر نقاط و شهرهای ایران نیز برنامه‌های گوناگون و باشکوهی برای عزاداری و گرامیداشت شهید گران‌قدر سردار حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان ایشان برگزار کرده‌اند. روز گذشته نیز شاهد استقبال پرشور مردم خوزستان از پیکرهای این شهیدان بودیم و در ادامه نیز مردم شهر مشهد تشییعی باشکوه را برای شهید سلیمانی و هم‌رزمان ایشان برگزار کردند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی تربیت شده مکتب اسلام بود افزود: ایشان همیشه در کنار امام (ره) و مقام معظم رهبری قرار داشت و از ویژگی‌های خاصی در همه ابعاد برخوردار بود. در فرماندهی، ساده زندگی کردن، شجاعت و مقاومت ویژگی‌های ایشان مثال‌زدنی است.

معاون رییس جمهور با تقدیر و تشکر از حضور و همراهی کم‌سابقه مردم در برنامه‌های بدرقه پیکر شهید سلیمانی و هم‌رزمانشان گفت: مردم ایران با نظرات و سلیقه‌های گوناگون در شهادت حاج قاسم سوگوار هستند و حضور آن‌ها در میدان بهترین پاسخ به دشمنان ایران به‌خصوص آمریکای جنایت‌کار بود. مردم ثابت کردند خون شهید سلیمانی ریشه‌های درخت انقلاب را تناورتر می‌کند و کارهای خبیثانه و بزدلانه‌ای چون ترور نیروهای انقلاب کوچک‌ترین تأثیری بر عزم مردم در حمایت از انقلاب اسلامی ندارد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حضور گسترده مردم در منازل شهیدان و هم‌رزمان سردار شهید سلیمانی گفت: مردم قدرشناس ایران در چند روز اخیر یاد دیگر شهیدان حادثه تروریستی اخیر را نیز گرامی داشته‌اند و خانواده این شهیدان گران‌قدر نیز پذیرای خیل گسترده‌ای از مردم بوده‌اند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران