تغییر زمان برگزاری جلسات علنی مجلس برای بررسی بودجه 99

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

تغییر زمان برگزاری جلسات علنی مجلس برای بررسی بودجه ۹۹

عضو هیئت رئیسه مجلس از تغییر زمان برگزاری جلسات علنی پارلمان برای بررسی بودجه تا پایان سال خبر داد.

تغییر زمان برگزاری جلسات علنی مجلس برای بررسی بودجه 99 – اخبار سیاسی –

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه اخیر هیئت رئیسه مجلس، اظهار داشت: در جلسه اخیر هیئت رئیسه مقرر شد تا به دلیل برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق، بودجه سال 99، مجلس در روزهای یکشنبه نوبت عصر جلسه علنی نداشته باشد.

سوال نماینده مهاباد از وزیر گردشگری و میراث فرهنگیکلیات لایحه بودجه 99 در کمیسیون تلفیق تصویب شدکلیات طرح شفافیت فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها تصویب شدنظر یک نماینده درباره تخلفات تبلیغاتی کاندیداهای مجلس

وی با بیان اینکه عدم برگزاری جلسات علنی بعدازظهر یکشنبه مجلس تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: مقرر شد تا درباره زمان برگزاری جلسات علنی پارلمان در سال جدید در جلسات بعدی هیئت رئیسه تصمیم‌گیری می‌شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در رابطه با زمان بررسی بودجه سال 99 در پارلمان، بیان داشت: در صورتی که کمیسیون تلفیق بودجه گزارش خود را در موعد مقرر برای بررسی در جلسه علنی به هیئت‌رئیسه ارائه دهد، مجلس پیش از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه یعنی پیش از دهم بهمن بودجه را بررسی و تصویب می‌کند؛ اگر کمیسیون تلفیق، بودجه را با تأخیر به هیئت‌رئیسه ارائه دهد، بررسی بودجه پس از برگزاری انتخابات مجلس در دستور کار جلسات علنی قوه مقننه قرار می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، پیش از این جلسات علنی مجلس در روزهای یکشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نوبت صبح برگزار می‌شد.

انتهای‌ پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران