پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی

مجمع روحانیون مبارز در پیامی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی – اخبار سیاسی –

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم،‌ مجمع روحانیون مبارز در پیامی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
من المؤمنین رجالُ صدقوا ما عاهدو ا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا

سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی با کشته شدن به دست نظامیان جنایتکار آمریکا به فوز عظیم شهادت نائل آمد و ملت ایران و جبهه مقاومت منطقه با مصیبت فقدان آن عزیز دست به گریبان شد.

این اولین بار نیست که ملت ایران و مردم مظلوم منطقه شاهد مصیبت های بزرگی از دست آمریکای متجاوز و بد سابقه است، روزگاری شاهد شکنجه و شهادت فرزندان این مرزو بوم به دست شکنجه گران محمد رضای پهلوی در زندان ها با حمایت مستقیم وغیر مستقیم آمریکا بود و زمانی هم کشته شدن جوانان و پیران از مرد و زن در خیابان ها و در هر کوی و برزن و در سراسر کشور به دست ماموران شاه وتحت حمایت آمریکا را شاهد بود.

در جنگ هشت ساله ، آمریکا از هیچ تلاشی برای شکست ایران در دفاع مقدس در برابر رژیم متجاوز صدام فرو گذار نکرد و زدن هواپیمای مسافربری ایرا ن و کشتن بی رحمانه نزدیک به سیصد زن و مرد و کودک در آسمان خلیج فارس یکی از این تلاش های غیر انسانی بود.

آمریکا بیش از دهها سال است در این منطقه با حمایت از صهیونیست ها و دیگر مزدوران ، هزاران انسان بی گناه را در سرزمین های اشغالی فلسطین و در لبنان و عراق و یمن و افغانستان و… به خاک و خون کشیده است.

آری از دشمنی چون آمریکا چیزی جز جنایت وغارت انتظار نیست ، ولی انتظار آن است که مدیران ومسؤلان کشور با اتخاذ سیاست ها و رفتارهای همگرایانه به تقویت اتحاد وهمبستگی هر چه بیشتر ملت بزرگ و رشید ایران کمک کنند و از یک جانبه گرائی که بذر نفرت و تفرقه تولید و پخش می کند هر چه بیشتر پرهیز کنند تا ملت شجاع ایران با وحدت و همبستگی دینی و ملّی جبهه ای مقاوم تر در برابر دشمنان بویژه آمریکا بسازد و بماند.

ایران عزیز برای گذر از خطرهای تهدید کننده و ویرانگر به دهها حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد که تا زنده بود سراسر زندگی اش برای دفاع از کیان کشور و جمهوری اسلامی بود و منش او چنان بود که امروز که به خیل مبارک شهیدان پیوسته است همه مردم از هر گرایش ونحله ای با حسرت و اندوه فراوان به روان پاکش درود می فرستند.

خداوندا او را با حضرت رسول الله (ص)و عترت طاهرینش و اولیاء و شهیدان محشور فرما.

مجمع روحانیون مبارز ضایعه بزرگ فقدان این سردار رشید را به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری و همرزمان او و تمام نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی و همسر گرامی وفرزندان و سایر بازمانگانش تسلیت می گوید و انتقام از قاتلان او و دیگر شهیدان همراهش برادران عزیز عراقی را از ساحت اقدس ربوبی خواستار است.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران