تیم بسکتبال شهرداری قزوین بازی خانگی را واگذار کرد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین بازی خانگی را واگذار کرد

تیم بسکتبال شهرداری قزوین بازی خانگی را واگذار کرد

قزوین- تیم شورا و شهرداری قزوین در یک بازی نفس گیر در مقابل صنعت نفت آبادان تن به شکست داد و بازی خانگی را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین وارد هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر شد تا این بار نیز به مصاف حریفی برود که تجربه خوبی در لیگ برتر دارد.

بسکتبالیست‌های قزوینی که به دلیل تجربه سال اول در لیگ برتر راه سختی در پیش دارند با همه توان خود به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفتند که مانند فوتبال در این رشته نیز جایگاه خوبی دارد و در رده چهارم جدول است و با داشتن بیش از ۱۰ سال حضور در لیگ برتر با این پشتوانه می‌تواند حریفان خود را از میدان به در کند.

در کوارتر اول فاصله امتیازها نشان داد که تیم نفت آبادان هرچند میهمان است و باید شعارهای تند تماشاگران متعصب قزوینی را تحمل کند اما با تجربه در کوارترها دنبال جمع کردن امتیاز است.

در کوارتر اول بازی با نتیجه ۳۲ بر ۱۲ با فاصله بیست امتیازی به پایان رسید و با تشویق تماشاگران این فاصله در کوارتر دوم به یازده امتیاز رسید تا میهمان با نتیجه ۴۱ بر ۳۰ از حریف پیشی گیرد.

در کوارتر سوم هیجان بازی با تشویق ممتد تماشاگران فاصله امتیاز به حداقل رسید و در شرایطی که قزوین می‌توانست بازی را مساوی کند تنها به لطف یک پرتاب خوب حریف باز هم عقب ماند و نتیجه ۵۴ بر ۵۲ در تابلو به نفع صنعت نفت آبادان ثبت شد.

در ۱۰ دقیقه پایانی بازی و کوارتر چهارم بی تجربگی و احساسی بازی کردن تیم شهرداری قزوین فاصله را بیشتر کرد و با همه فشاری که تماشاگران با تشویق‌های ممتد خود به حریف وارد می‌کردند اما سرانجام این بازی با نتیجه ۷۵ بر ۶۵ با پیروزی تیم صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

تیم شورا و شهرداری قزوین که مربیگری آن را پویا تاجیک بر عهده دارد در هفته هفدهم این مسابقات روز پنجشنبه به مصاف تیم مهرام تهران خواهد رفت.

تیم صنعت نفت در رده چهارم و شورا و شهرداری قزوین در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

حاشیه: در چند مورد شاهد شعارهای ناپسند به بازیکنان و داوان مسابقه بودیم که این شعارهای تند و گاهی خارج از اخلاق تماشاگران که شاید ورزشکاران میهمان را عصبی می‌کرد زیبنده شهر فرهنگی و مردم فرهیخته نبود و حتماً ورزشکاران میهمان خاطرات خوشی را از این خطه تاریخی و فرهنگی به ارمغان نخواهند برد.

ورزش بهترین وسیله برای تخلیه روحی و عصبی و لذت بردن از یک رقابت مهیج است که می‌تواند ایتن هیجان و شعارها با محورهای ورزشی باشد اما به نظر می‌رسد باید ضمن توجیه و موزش لیدهای ورزشی به گونه‌ای رفتار کرد تا این حضور ارزشمند تماشاگران که بدون شک بهترین حامی تیم محسوب می‌شوند و می‌توانند جایگاه بهتری در جدول برای تیم مورد علاقه خود فراهم کنند

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و حمیدرضا خانپور رئیس هیئت بسکتبال استان هم از تماشاگران این بازی بودند.

این بازی عصر دوشنبه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران