جزئیاتی از مذاکره باشگاه ذوب آهن با سرمربی ایتالیایی

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

جزئیاتی از مذاکره باشگاه ذوب آهن با سرمربی ایتالیایی

جزئیاتی از مذاکره باشگاه ذوب آهن با سرمربی ایتالیایی

«چیرو فررا» سرمربی ایتالیایی، مدنظر باشگاه ذوب آهن ایران قرار داشت ولی با اتفاقاتی که رخ داده و رقم پیشنهادی این مربی، باید حضورش را در ایران منتفی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از کناره گیری علیرضا منصوریان از سرمربیگری این تیم، همچنان بدون سرمربی است و مذاکرات مسئولان باشگاه با گزینه‌های مختلف تا امروز ثمری نداشته است.

بعضی از مربیان داخلی همانند علی دایی و مهدی تارتار و نفراتی همچون دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان از جمله نفراتی بودند که ذوبی ها بعد از کناره گیری منصوریان با آنها مذاکراتی داشتند.

به موازات مذاکره با گزینه‌های داخلی، مذاکره با چیرو فررا سرمربی ایتالیایی هم در جریان بوده است. ذوبی ها از طریق دو عضو هیئت مدیره خود مذاکراتی را با این مربی انجام داده و پیشنهاد ۵۰۰ هزار یورویی را به مدت ۱.۵ سال به این مربی ارائه داده اند.

فررا، در پاسخ به درخواست مذاکره ذوبی ها ابتدا شرط مذاکره با محسن ابراهیمی مدیر برنامه ایرانی را پیش می‌کشد و از مسئولان باشگاه می‌خواهد پیشنهاداتشان را به ابراهیمی بدهند.

باشگاه ذوب آهن هم که قصد داشت از طریق مسئولان خودش این مذاکره را به نتیجه برساند، حاضر بود حتی مبلغ ۲۵۹ هزار یورو را به صورت یکجا در قسط اول به این مربی بپردازد که حتی این شرط هم از سوی سرمربی ایتالیایی مورد پذیرش واقع نشد.

فررا در واکنش به اصرار ذوبی ها پیشنهاد ۲ میلیون یورویی را پیش کشید که به نظر می‌رسد با شرایط مالی باشگاه، این پیشنهاد مورد موافقت قرار نگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته هم احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره وضعیت سرمربیگری این تیم گفته بود: «با جمع بندی نهایی که صورت گرفت تصمیم بر استفاده از سرمربی بین المللی و دارای سوابق روشن برای سکان داری تیم فوتبال گردید که مذاکرات لازم در این زمینه با چندین گزینه مطرح، آغاز گردیده. به زودی و پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی لازم در این ارتباط صورت می‌پذیرد.»

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران