نام تالار هندبال به نام «سردار قاسم سلیمانی» تغییر می یابد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

نام تالار هندبال به نام «سردار قاسم سلیمانی» تغییر می یابد

نام تالار هندبال به نام «سردار قاسم سلیمانی» تغییر می یابد

مراسم یادبود شهید سردار قاسم سلیمانی با حضور اهالی هندبال در حالی برگزار شد که رئیس فدراسیون از تغییر نام تالار هندبال تهران به نام «سردار قاسم سلیمانی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی هندبال در تهران مراسم ویژه ای با هدف یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، شروین اسبقیان، کیکاووس سعیدی، علی رغبتی، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و دیگر مسئولین و بازیکنان و مربیان تیم ملی هندبال در تالار هندبال تهران برگزار شد.

علی نژاد، معاون وزیر ورزش در این مراسم گفت: سردار سلیمانی ویژگی‌های زیادی داشت، اما ایمان وی از همه چیز پررنگ‌تر بود. ملی پوشان نمایندگان ایران در رویداد آسیایی هستند. شباهت زیادی بین ورزشکاران و رزمنده‌ها وجود دارد؛ هر دو برای بالا نگه داشتن پرچم ایران می‌جنگیم، اما رزمنده‌ها با توپ و تانک می‌جنگند و ورزشکاران این شرایط را ندارند.

وی ادامه داد: دوست داشتم تمرین تیم ملی را هم ببینم، اما نشد. قطعاً مسابقات تیم ملی را خواهم دید و به ملی پوشان ایران افتخار خواهم کرد. خوشحالم که بعد از سال‌ها همه بازیکنان جمع شده‌اند و تیم ملی با یک مربی ایرانی به مسابقات می‌رود. ملی پوشان باید کار کنند که دنیا به چشم دیگری هندبال ایران را ببیند.
علیرضا پاکدل در قسمتی از صحبت‌هایش در این مراسم گفت: قرار بود از سردار سلیمانی برای حضور در مراسم تقدیر از محسن بابا صفری دروازه بان تیم ملی هندبال کشور دعوت کنیم اما به هر صورت ایشان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی افزود: مردم ما امروز ثابت کردند که سردار سلیمانی در جامعه چه جایگاهی داشته و دارای چه شخصیتی بود و خیل عظیمی از مردم در مراسم تشییع ایشان حضور داشتند. همین طور با هماهنگی‌های صورت گرفته نام سالن فدراسیون هندبال به تالار هندبال «سردار شهید قاسم سلیمانی» تغییر پیدا خواهد کرد.

در این مراسم از محسن باباصفری دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان که در سال گذشته مقابل نماینده رژیم صهیونیستی حاضر نشده بود هم تقدیر به عمل آمد. همین طور محمد سیاوشی به عنوان بازیکن اخلاق فصل ۹۷-۹۸ هندبال ایران معرفی شد. در پایان حضار با اهدای شاخه گل به عکس سردار شهید قاسم سلیمانی به وی ادای احترام کردند.

آخرین اردوی تیم ملی هندبال کشورمان در ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان در تهران برپاست و سپس ملی پوشان برای برگزاری چند مسابقه دوستانه و تدارکاتی راهی ترکیه خواهند شد. مسابقات قهرمانی آسیای هندبال اواخر دی ماه در کویت برگزار شده و تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی در گروه اول با تیم‌های نیوزلند و بحرین هم گروه است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران