جهانی: می‌خواهیم بهترین فصل تاریخ صنعت نفت را رقم بزنیم/ فقط می‌جنگیم تا هواداران را خوشحال کنیم

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

جهانی: می‌خواهیم بهترین فصل تاریخ صنعت نفت را رقم بزنیم/ فقط می‌جنگیم تا هواداران را خوشحال کنیم

میلاد جهانی، وینگر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هدف‌های بزرگی در ذهن داریم و تا پایان فصل می‌جنگیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

جهانی: می‌خواهیم بهترین فصل تاریخ صنعت نفت را رقم بزنیم/ فقط می‌جنگیم تا هواداران را خوشحال کنیم – اخبار ورزشی –

میلاد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پیروزی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: بازی سخت و مهمی را بردیم. سپاهان تا قبل از این بازی شکست نخورده بود، ولی در زمین خودمان بازی کم‌نقصی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت به هدف‌مان رسیدیم. این برد ما را در رده چهارم جدول قرار داد، بردی که برای فوتبال آبادان بسیار خوب بود. باید از هواداران متعصب صنعت نفت هم تشکر کنم که از ما در این بازی و دیگر بازی‌های خانگی حمایت کردند و امیدوارم این نتایج خوب را ادامه دهیم.

وینگر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد نتایج خوب تیمش در این فصل خاطر نشان کرد: ما تیمی یکدل داریم و هدف همه‌ی بازیکنان این است که بهترین فصل تاریخ صنعت نفت را رقم بزنیم. بارها با مشکلات مالی مواجه بودیم، ولی این موضوع تأثیری بر نتایج تیم ما نداشت، در ضمن حضور اسکوچیچ هم تأثیر مثبتی در تیم داشت و نباید زحمات این مربی را نادیده بگیریم.

مخالفت اسکوچیچ با جدایی آل‌کثیر

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا صنعت نفت پتانسیل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد؟»، تصریح کرد: خودتان می‌دانید شرایط چقدر سخت است و تیم‌های دیگر چه وضعیتی دارند و چگونه هزینه می‌کنند. با این حال ما هدف‌های بزرگی در ذهن داریم و همه‌ی ما می‌جنگیم تا هواداران صنعت‌نفت را خوشحال کنیم. قطعاً برای گرفتن سهمیه آسیا تلاش خواهیم کرد، ولی خواهش ما از مسئولان این است که به فکر تیم باشند، چون صنعت نفت نیاز به حمایت دارد.

جهانی که با دادن پنج پاس گل همراه با معین عباسیان و مهدی قائدی در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار دارد، درباره عملکردش در این فصل خاطرنشان کرد: من پاس گل دادن را بیشتر از گل زدن دوست دارم، چون به کار تیمی اهمیت زیادی می‌دهم. خوشبختانه بازیکنان هم از پاس‌هایی که می‌دهم به بهترین شکل استفاده می‌کنند و این جای خوشحالی دارد. امیدوارم این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهم.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *