جوان‌گرایی نویدبخش آینده‌ای روشن برای والیبال بانوان است

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

جوان‌گرایی نویدبخش آینده‌ای روشن برای والیبال بانوان است

 جوان‌گرایی نویدبخش آینده‌ای روشن برای والیبال بانوان است

سرپرست تیم ملی والیبال ایران آینده تیم جوان شده بانوان را روشن توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه دوم رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ به میزبانی تایلند با قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده‌بندی به کار خود در مرحله گروهی پایان داد. ایران که در گروه دوم با قزاقستان، کره‌جنوبی و اندونزی هم گروه بود مقابل قزاقستان و کره با نتیجه سه بر صفر نتیجه بازی را واگذار کرد و در مقابل اندونزی هرچند بازی زیبا و پایاپایی به نمایش گذاشت اما در نهایت با نتیجه سه بر دو مقابل این تیم شکست خورد.

سرگل علیزاده با اشاره به این‌که تغییر همواره سخت به نظر می‌رسد، درباره حضور تیم ملی والیبال بانوان در این دوره از رقابت‌ها آن هم با ترکیبی جوان، گفت: حضور در این دوره از مسابقات با یک تیم جوان و آینده دار با توانمندی بالا نویدبخش آینده ای روشن برای والیبال بانوان ایران است. ایجاد تغییر در ترکیب هر تیمی ممکن است ابتدا سخت جلوه کند، اما مطمئنا با این سطح از استعدادهای موجود و با اتکا به برنامه‌ریزی صحیح ازسوی فدراسیون والیبال در آینده نزدیک می توانیم شاهد پیشرفت‌های شگرف در سطح والیبال بانوان کشورمان باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره با وجود فرصت اندک، نداشتن بازی تدارکاتی با حمایت‌های رئیس و نایب رئیس فدراسیون والیبال و همچنین تلاش های شبانه روزی کادر فنی از جمله سرمربی که تمام وقت در خدمت این تیم بود، جوانان ما نشان دادند در صورت حمایت و پشتیبانی از آن‌ها، می توانند در آینده نه چندان دور حرف‌های زیادی برای گفتن در مقابل تیم‌های برتر آسیا و بهتر است بگوییم جهان، داشته باشند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران