سرپرست مسابقات کشتی فرنگی جام تختی معرفی شد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

سرپرست مسابقات کشتی فرنگی جام تختی معرفی شد

 سرپرست مسابقات کشتی فرنگی جام تختی معرفی شد

علیرضا دبیر در حکمی محمد موسایی رئیس هیأت کشتی استان فارس را به عنوان سرپرست چهلمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی طی روزهای ۳ و ۴ بهمن به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد. بر این اساس رئیس فدراسیون کشتی طی حکمی سرپرست این مسابقات را منصوب کرد.

در حکم محمد موسایی آمده است: «نظر به مراتب شایستگی و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ شما را بعنوان سرپرست برگزاری رقابت های بین المللی کشتی فرنگی بزرگسالان جام جهان پهلوان غلامرضا تختی که روزهای ۲ تا ۴ بهمن ماه سال ۹۸ در سالن شهید دستغیب شهر شیراز برگزار می شود، منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره گیری از امکانات موجود، با تلاش و کوشش نسبت به برنامه ریزی مناسب، منسجم و همه جانبه به منظور سازماندهی، آماده سازی و برگزاری هرچه باشکوه تر مسابقات اقدام و همه توان و تجربه خویش را در این زمینه به کار گیرید.»

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران