دعوت سازمان ثبت احوال از مردم برای بدرقه پیکر شهید سردار سلیمانی

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

دعوت سازمان ثبت احوال از مردم برای بدرقه پیکر شهید سردار سلیمانی

دعوت سازمان ثبت احوال از مردم برای بدرقه پیکر شهید سردار سلیمانی

سازمان ثبت احوال با صدور فراخوانی از مردم قدرشناس و شهید پرور ایران دعوت کرد تا در مراسم بدرقه پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران ارجمند شهیدش، حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی عروج آسمانی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تمهید مراسم تشییع پیکر ایشان، معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور ضمن گرامیداشت یاد و نام این عزیز آسمانی طی فراخوانی از مردم قدرشناس و شهید پرور ایران اسلامی جهت برگزاری هرچه پرشکوه‌تر بدرقه ایشان و همراهان سفرکرده اش دعوت به عمل آورد.

متن پیام حمید درخشان نیا به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنَ النَّاسِ مَنْ یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ رَءُوفٌ بِالْعِبَادِ

و از میان مردم کسی است که جان خود را برای طلب خشنودی خدا می‌فروشد، و خدا نسبت به [این] بندگان مهربان است (سوره شریفه بقره- آیه مبارکه ۲۰۷)

اخلاص، ایثار و شهادت، مهمترین عناصرتشکیل دهنده فرهنگ بسیجی هستند. سنت الهی حکم می‌کند در هر زمانه‌ای یادگارانی ارزشمند در میان خلق، صفات برجسته و نیکو را نمایندگی کنند تا مصادیق زنده و عینی فرهنگ حق جویی و حق مداری در دسترس اراده عمومی قرار گیرد و امکان اختیار و پویش پدید آید. پاسداشت این یادمان‌های شریف بر تمامی آزاد اندیشان و هواداران حق و حقیقت، فریضه است.

سردار رشید اسلام شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در زمره این نعمات و نمونه‌های آسمانی بود که با رویه عملی زندگی خویش، ولایت مداری و ظلم ستیزی را در معرض رؤیت همگان قرار داد و مجاهدانه زیست و مجاهدانه به جوار ملکوتی حضرت حق کوچید.

اینک که مجال واپسین وداع و بدرقه با پیکر مطهر ایشان فراهم آمده است، در کنار همه مردم قدرشناس و شهید پرور ایران اسلامی از آن فرصتی می‌سازیم برای هم افزایی، خروش و تجدید بیعت با آرمانهای آن شهید گرامی و یاران ارجمندش و با حضور یکپارچه در آیین تشییع این کاروان عشق، بر عهدمان با مقام عظمای ولایت و امام راحل (ره) تاکیدی دوباره می‌کنیم.»

همچنین از سوی رئیس سازمان ثبت احوال پیام تسلیتی نیز به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی منتشر شده است.

در متن این پیام آمده است:

»بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملاً وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند-سوره شریفه احزاب – آیه مبارکه ۲۳

یکبار دیگر چرخه تاریخ در صف آرایی همیشگی نور و ظلمت تکرار شد وروح بلند یک رزمنده ی حق باور راستین، محاق ناسوت را تاب نیاورد و مشتاقانه به دیدار معبود شتافت.

عروج آسمانی برادر گرانقدر سردار رشید اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی را که از یادگاران دفاع مقدس و خار چشم دشمنان اسلام و ولایت بود به آستان حضرت ولیعصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب مد ظله العالی، هم میهنان شریف و تمامی مسلمین و مستضعفان جهان تبریک و تسلیت عرض نموده تداوم راه نورانی امام راحل (ره) و شهدای اسلام عزیز را از درگاه احدیت مسألت می‌نمایم.»

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران