رئیس کمیته هسته‌ای مجلس:گام پنجم تعهدات برجام عملیاتی می‌شود

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس:گام پنجم تعهدات برجام عملیاتی می‌شود

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: باتوجه به اینکه اروپا اقدام خاص وموثری در راستای حفظ برجام انجام نداده است، گام پنجم تعهدات برجامی عملیاتی می‌شود.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس:گام پنجم تعهدات برجام عملیاتی می‌شود – اخبار سیاسی –

محمد ابراهیم رضایی رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به گام‌های چندگانه ایران برای کاهش تعهدات برجامی، اظهار داشت: ایران تاکنون 4 گام در راستای کاهش تعهدات برجامی را عملیاتی کرده است که در صورت اینکه طرف‌های اروپایی به تعهدات خود در برجام عمل نکنند، ایران گام پنجم را نیز برمی‌دارد.

یادداشت مسعود عبداله زاده |گام پنجم را محکم‌تر برداریمتغییر زمان برگزاری جلسات علنی مجلس برای بررسی بودجه 99نماینده تبریز: شفافیت مالی کاندیداهای مجلس مهمترین رکن سلامت انتخابات استنظر یک نماینده درباره تخلفات تبلیغاتی کاندیداهای مجلس

وی با بیان اینکه ایران کاهش تعهدات برجامی را بر اساس مواد 26 و 36 برجام انجام می‌دهد، افزود:طبق این مفاد زمانی که تعهدات دو طرف متناسب و متوازن نباشد یکی از طرفین می‌تواند تعهدات خود را کاهش دهد تا متوازن و متناسب شوند.

رضایی در همین راستا ادامه داد: اروپایی‌ها اقدام خاص و موثری در راستای حفظ برجام انجام نداده است و احتمالا گام پنجم تعهدات برجامی عملیاتی می‌شود.

نماینده مردم خمین در مجلس یادآور شد:کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در راستای بعد نظارتی مجلس طی چند ماه گذشته بازدیدهایی از مراکز هسته‌ای به منظور بررسی روند کاهش تعهدات برجامی داشته است که که در صورت برداشته شدن گام پنجم به منظور در جریان قرار گرفتن کاهش تعهدات در این گام نیز از تاسیسات هسته‌ای بازدید خواهیم کرد و و گزارش آن را در اختیار نمایندگان قرار می‌دهیم.

انتهای‌پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *