سردار سلیمانی داعش را که مخلوق آمریکا بود نابود کرد

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

در مقاله سایت سریلانکایی مطرح شد؛

سردار سلیمانی داعش را که مخلوق آمریکا بود نابود کرد

سردار سلیمانی داعش را که مخلوق آمریکا بود نابود کرد

رسانه تامیل‌زبان «تودو» thoothu در سریلانکا در مقاله‌ای نوشت ژنرال سلیمانی و نیروهایش موفق شدند داعش را که توسط اسرائیل، آمریکا و عربستان ایجاد شده بود، در عراق و سوریه شکست دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه تامیل‌زبان «تودو» thoothu در سریلانکا با توجه به اتفاقات چند روز اخیر و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اقدام به نشر مقاله «قاسم سلیمانی؛ فرمانده نیروی قدس چه کسی بود؟» کرد.

در این مقاله که روز شنبه ۱۴ دی منتشر شد، آمده است:

قاسم سلیمانی کیست که توجه همه جهان را به خود جلب کرده است؟ او فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، نیرویی که وظیفه آن آزادسازی بیت‌المقدس به عنوان یکی از آرمان‌های اصولی امام خمینی(ره) است.

ژنرال قاسم سلیمانی و نیروهای تحت امرش موفق شدند داعش را که توسط اسرائیل، آمریکا و عربستان ایجاد شده بود، در عراق و سوریه شکست دهند. او به دلیل نقش مهمی که در ریشه کن کردن داعش داشت شهرت جهانی یافت و در گسترش نفوذ ایران در خاورمیانه، نقش اساسی ایفا کرد.

همچنین در بخش دیگری از این مقاله آمده است:

قاسم سلیمانی و نیروهای تحت فرمانش موفق شدند تا روح تازه‌ای به جریان مقاومت اسلامی در منطقه خاورمیانه و بلکه در سرتاسر جهان بدهند، لذا آمریکا و سایر دشمنان منطقه‌ای انقلاب اسلامی همچون عربستان و اسرائیل بارها به دنبال ترور او بودند ولی نهایتا استکبار شخصا دست به کار شد و در سحرگاه روز جمعه سوم ژانویه (۱۳ دی‌ماه) آن شهید والامقام و همراهانش را در بغداد به شهادت رساند.

در ادامه مقاله مذکور، به زندگینامه شهید سلیمانی پرداخته شده و مقاله با متن پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت این فرمانده غیور پایان یافته است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران