محور مقاومت هیمنه دشمن را از بین برد/ انقلاب اسلامی زنده است

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

امام جمعه موقت اردبیل:

محور مقاومت هیمنه دشمن را از بین برد/ انقلاب اسلامی زنده است

محور مقاومت هیمنه دشمن را از بین برد/ انقلاب اسلامی زنده است

اردبیل – امام جمعه موقت اردبیل گفت: محور مقاومت به فرماندهی سپاه پاسداران با عمل به کلام الهی که دشمن باید شما را قدرتمند و با صلابت ببیند، هیمنه دشمن را از بین برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی فروغی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل به اقدامات سپاه پاسداران و محور مقاومت اشاره کرد و افزود: محور مقاومت به فرماندهی سپاه پاسداران با عمل به کلام الهی که دشمن باید شما را قدرتمند و با صلابت ببیند، هیمنه دشمن را از بین برده و اقتدار مسلمانان را به رخ جهانیان کشید.

سخنران خطبه‌های نماز جمعه اردبیل بیان کرد: این تنها آغاز عملیات است، عملیات شهید سلیمانی مانور بزرگ نظامی بود که تمام دستاوردهای نظامی دشمن را تحت شعاع قرار داد؛ در این عملیات دشمن حتی توان ردیابی و انحراف یک موشک را نداشته است.

فروغی ادامه داد: تمامی این عزت و اقتدار حاصل مقاومت است و پس از مقاومت و صلابت است که برکت و سربلندی در جامعه سرازیر می‌شود.

امام جمعه موقت اردبیل عنوان کرد: لباس شهادت پوشیدن سردار سلیمانی خود حماسه‌ای بزرگ بود که در ادامه حماسه دوم با حضور و استقبال بی‌نظیر مردم از پیکر این شهید مطهر همراه گردید و باید از تمامی ملت غیور ایران و ملت‌های آزاده و مسلمان جهان بابت چنین استقبال باشکوهی تشکر ویژه به عمل آورد.

وی افزود: این اقدام بصیرت مردم را نشان داد که یکی از مهم‌ترین پیام‌هایش زنده بودن انقلاب اسلامی است، دشمن درصدد تبلیغات منفی علیه انقلاب است اما مردم همواره مقابل این اقدامات ایستاده‌اند.

امام جمعه موقت اردبیل ضمن اشاره به حضورهای تاریخی مردم در صحنه‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی، بیان کرد: سردار سلیمانی بزرگ مردی بود که پس از ۴۰ سال جهاد اصغر و جهاد اکبر با از خودگذشتن و محو شدن در حقیقت الهی به شهادت رسید.

وی ادامه داد: زمانی که به شئونات زندگی این بزرگوار می‌نگریم چیزی به غیر از توحید، غیرت، ایمان، شجاعت، شهامت، تدبیر، سیاست و شهادت نمی‌بینیم که این مسئله موجب افتخار ما است.

فروغی تصریح کرد: وقتی از کشوری همچون روسیه تماس می‌گیرند و از بزرگی سردار سلیمانی سخن می‌گویند یعنی مسائل و فتوحاتی از او دیده‌اند که به این درجه از ستایش رسیده‌اند وگرنه حریت و شجاعت سردار سلیمانی برای خیلی‌ها قابل درک نیست.

سردار سلیمانی الگویی برای کارگزاران نظام

وی ادامه داد: وقتی در تصاویر تلویزیونی منزل او را می‌بینیم، وقتی می‌فهمیم که در دوران فرماندهی سپاه قدس ریالی حق مأموریت دریافت نکرده است و حتی به برخی دوستان خود از مشکلات مالی در زندگی خویش سخن گفته است، یعنی سردار سلیمانی الگویی برای تمامی کارگزاران نظام جهان اسلام است.

فروغی اظهار کرد: انسان باید طوری زندگی کند که خدا او و اعمالش را بپسندد و به او نشان دهد نه اینکه خودش در این دنیا به دنبال نام و نشان باشد، زمانی که انسان اسیر یافتن این مسائل باشد معلوم است که در مقام عمل مشکل دارد و نباید خود را فریب دهد.

امام جمعه موقت اردبیل افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی با خدا پیمان بست و با صدق به این پیمان پایبند ماند تا پس از انتظار ۴۰ ساله خداوند او را به آرزویش رساند و شهید کرد؛ یکی از دوستان سردار روایت می‌کند که شهید سلیمانی زمان شهادت خویش را خودش انتخاب کرد.

فروغی گفت: این شخص حقیقتاً مالک اشتر زمان بود که حیاتش اسلام را زنده کرد و مماتش اسلام را زنده‌تر کرد و انتقام شهادتش کمر جبهه استکبار را شکست؛ ترامپ که به ترور حاج قاسم افتخار می‌کرد، پس از انتقام با دست و پای لرزان و عقب‌نشینی شدید گفت ما به دنبال جنگ نیستیم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران