سردار سلیمانی یک شخصیت جهانی است

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

سردار سلیمانی یک شخصیت جهانی است

سردار سلیمانی یک شخصیت جهانی است

اردبیل – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حضور خیل عظیم جمعیت در تشییع پیکر سردار سلیمانی در شهرهای مختلف از شخصیت جهانی این سردار بزرگ اسلام پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام میثم فیاضی عصر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی که در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد، عنوان کرد: پس از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی شخصیت جهانی این سردار سرافراز اسلام نمود مضاعفی پیدا کرده و تشییع باشکوه پیکر ایشان با حضور خیل مردم نیز نشانگر این موضوع است.

به گفته وی آمریکا بر این اندیشه بود که با به شهادت رساندن سردار سلیمانی می‌تواند مانعی در تداوم روند اقدامات ضد استکباری خط مقاومت ایجاد کند ولی اکنون بسیاری از کشورهای منطقه برای تداوم راه این شهید سرافراز در تلاش هستند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل یادآور شد: آمریکا در دهه‌های گذشته همواره آغاز کننده جنگ در کشورهای مختلف بوده و هیچ گاه نیز در پایان دادن جنگ‌های شروع شده موفق نشده بود.

فیاضی با تأکید بر اینکه راه مقاومت با صلابت ادامه یافته و آمریکا و دیگر کشورهای استعمارگر نمی‌توانند مانعی در این مسیر ایجاد کنند، ادامه داد: آمریکا در طول تاریخ با استعمار دیگر کشورها به دنبال چپاول سلطه بیشتر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متکی به شخص نیست، ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی بر ارزش‌های اصیل دینی پایه گذاری شده و با قدرت تمام رو به جلو حرکت می‌کند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران