اختصاص ۳۲۱ میلیارد تومان به حاشیه نشینان مشهد و زاهدان

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ربیعی مطرح کرد؛

اختصاص ۳۲۱ میلیارد تومان به حاشیه نشینان مشهد و زاهدان

اختصاص ۳۲۱ میلیارد تومان به حاشیه نشینان مشهد و زاهدان

در دولت تصمیم گرفته شد برای حاشیه‌نشینان شهر ⁧ مشهد⁩ ۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای کارهای زیرساختی و ۱۰۰ میلیارد تومان هم تسهیلات ارزان قیمت برای نوسازی واحدهای مسکونی اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ربیعی سخنگوی دولت طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: امروز در دولت تصمیم گرفته شد برای حاشیه‌نشینان شهر ⁧ مشهد⁩ ۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای کارهای زیرساختی و ۱۰۰ میلیارد تومان هم تسهیلات ارزان قیمت تا سقف پنجاه میلیون تومان برای نوسازی واحدهای مسکونی اختصاص یابد. در تصمیمی دیگر برای حاشیه نشینان شهر ⁧ زاهدان⁩ ۱۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اقدامات زیرساختی و هزینه‌ای جهت نوسازی ده هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شد.

وی در ادامه آورده است: متأسفانه سیاست توسعه نامتوازن به حاشیه نشینی دامن زده است. ما در کوتاه مدت باید مسائل زیرساختی، آموزشی و بهداشتی ⁧ حاشیه‌نشینی⁩ را حل کنیم. حاشیه‌نشینان عموماً نابرابری و فقر خشن‌تری را تجربه می‌کنند. حاشیه‌نشینی مسئله‌ای جدی برای دولت است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران