سردار وحیدی شهادت سپهبد سلیمانی را تسلیت گفت

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

سردار وحیدی شهادت سپهبد سلیمانی را تسلیت گفت

رئیس دانشگاه دفاع ملی در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

سردار وحیدی شهادت سپهبد سلیمانی را تسلیت گفت – اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در پیامی شهادت سپهبد سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

در حال تکمیل|آغاز تشییع باشکوه شهدای حمله تروریستی آمریکا از کاظمین/ پیکر «حاج قاسم» روی دوش مردم عراق

متن این پیام به شرح زیر است:

من المُومِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ماعاهَدُوااللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ مابَدَّلُوا تَبدیلاً

شهادت سردار سرافراز جهان اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامی مؤمن و پارسا سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکا و استکبار جهانی را بهپیشگاه حضرت بقیة‌الله ارواحنا فداه و به محضر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا، مردم بزرگوار ایران، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس، آزادی خواهان جهان و خانواده فداکار ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید. شهادت سردار بزرگ و پرافتخار ملت ایران و جمعی از همراهان ایشان به ویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس، نقطه عطف و تحول بزرگ درحرکت ملت‌های منطقه و آزادگان دنیا خواهد شد.

سردمداران آمریکا و استکبار جهانی بدانند که خون شهیدان راه حق ملت مؤمن ما را راسخ‌تر و مقاوم‌تر می‌سازد و جریان مقاومت در منطقه و جهان را بالنده‌تر خواهد کرد و یقیناً انتقام سختی در انتظار جنایتکاران و حامیان این حادثه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران