جزئیات جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره شهادت سپهبد سلیمانی

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

جزئیات جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره شهادت سپهبد سلیمانی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیاتی از جلسه ویژه این کمیسیون درباره شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی را تشریح کرد.

جزئیات جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره شهادت سپهبد سلیمانی – اخبار سیاسی –

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توضیح نشست فوق‌العاده این کمیسیون، در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: در ابتدا جلسه شهادت مجاهد و فرمانده بی‌بدیل سپاه قدس، حاج قاسم سلیمانی به امت اسلامی ملت‌های مستضعف ملت ایران مهد مقاومت تبریک و تسلیت گفته شد.

وی تصریح کرد: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز اشاره به سوابق رزمندگی، انقلابی و ولایت‌مداری و به‌ویژه نقش وی در دفاع مقدس کرد و از دلاوری‌ها، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های حاج قاسم سلیمانی نیز یاد کرد.

حضور مقامات ایرانی و عراقی در حرم امامین کاظمین برای تشییع پیکر سپهبد سلیمانی و دیگر شهدا/ آغاز مراسم تا دقایقی دیگربرنامه تشییع و تدفین سپهبد شهید قاسم سلیمانی اعلام شد/ تشییع در مشهد و تهران؛ تدفین در کرمانامیر حیدری: سردار سلیمانی ارتش‌هایی در منطقه به وجود آورده است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: نقش سردار سلیمانی در مبارزه با گروه‌های تروریستی تکفیری، داعش و سایر گروه‌های تروریستی و تقویت محور مقاومت و امید دادن به جهان اسلام و مسلمانان کم‌نظیر بود.

نقوی‌حسینی ادامه داد: هدف از جلسه امروز بررسی ابعاد جنایت آمریکایی‌ها و اقداماتی بود که کمیسیون می‌تواند انجام دهد، لذا نخست، مطالبه جدی کمیسیون مبنی بر اجرای قوانین تصویب شده علیه آمریکا در گذشته مانند تروریست خواندن نیروهای آمریکایی در منطقه و دیگر اقداماتی که باید با هماهنگی سایر مراجع و نهادهای مربوطه انجام شود، مطرح و بررسی شد.

وی یادآور شد:همچنین دریافت پیشنهادات از سایر نمایندگان و جمع‌بندی آنها و انعکاس به دستگاه‌های مربوط و در صورت لزوم تصویب قوانین لازم در نشست امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: در ادامه جلسه که با حضور مهمانی از دستگاه‌های امنیتی و نظامی تشکیل شده بود، ابعاد عملیات نیز تشریح شد، در این جلسه گفته شد که جمهوری اسلامی ایران همه طرح‌های مورد نظر آمریکایی‌ها در سطح منطقه‌ای و داخلی را خنثی کرده و هیچ کدام از طرح‌های براندازی جمهوری اسلامی ایران یا آشوب و اغتشاش آنها در داخل به ثمر نرسیده است، همانگونه که در لبنان، عراق و سوریه نیز به نتیجه نرسیده و مجموعه ناکامی‌ها و کینه‌های آمریکایی‌ها علیه حاج قاسم سلیمانی را افزایش داد.

نقوی‌حسینی افزود: آمریکایی‌ها معتقد بودند که فعالیت‌های حاج قاسم سلیمانی موجب شکست آنها در منطقه شده است، از این رو بغض و کینه خاص داشتند و حذف او را مورد هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین گفته شد که نقش شهید سردار سلیمانی در حفظ تمامیت ارضی سوریه و عراق، ایجاد وحدت شیعه و اهل سنت و تقویت حاکمیت مرکزی عراق و سوریه به عنوان یک مستشار برجسته بسیار مهم بود، ناامیدی آمریکایی‌ها از تسلیم ایران مقابل تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه موجب شروع دخالت آنها در عراق، لبنان و سایر کشورها شد تا حوزه نفوذ ایران را محدود کنند و از این طریق به ایران فشار آوردند و حاج قاسم سلیمانی را مانع اصلی خود می‌دانستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: تبلیغات معنا‌دار آمریکایی‌ها مبنی پذیرفتن این عملیات جنایتکارانه و به شهادت رساندن شهید سلیمانی و آمدن ترامپ به صحنه، نشان از بهره‌برداری‌های سیاسی و منطقه‌ای آمریکایی‌ها از این حادثه دارد.

وی گفت: در این جلسه گفته شد که صهیونیست‌ها در این حادثه با آمریکایی‌ها همکاری داشتند و شریک در این عملیات جنایت‌کارانه بودند. همچنین در نهایت پیشنهاداتی درباره نحوه پاسخ به این عملیات جنایتکارانه مطرح شد، به‌طور قطعی شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب انسجام ملی در داخل کشور، تقویت محور مقاومت و بیم‌ناک شدن آمریکایی‌ها در منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران