لی چایلد برای نوشتن داستان‌های جک ریچر پیر شده/ برادرش می‌نویسد

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

با خبر انتشار کتاب جدید اعلام شد

لی چایلد برای نوشتن داستان‌های جک ریچر پیر شده/ برادرش می‌نویسد

لی چایلد برای نوشتن داستان‌های جک ریچر پیر شده/ برادرش می‌نویسد

نویسنده سرشناس بریتانیایی که برای نوشتن مجموعه «جک ریچر» شهرتی جهانی دارد، گفت برای نوشتن داستان‌های بیشتری در این زمینه پیر شده و برادرش این داستان‌ها را ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پابلیشرز ویکلی، لی چایلد نویسنده سرشناس بریتانیایی گفته است: عاشق مخاطبانم هستم و می‌دانم آنها دوست دارند داستان‌های خیلی خیلی بیشتری از جک ریچر در آینده بخوانند. خیلی دوست داشتم که می‌توانستم این قول را بدهم، اما در واقع باید این کار را کنار بگذارم. شاید چند تای دیگر بتوانم بنویسم اما تعدادی بیشتری ممکن نیست. برای همین تصمیم گرفته‌ام که فرد دیگری را معرفی کنم که بتواند این قول را بدهد. من یک نویسنده خیلی قوی که این سال‌ها آثارش را خوانده‌ام را انتخاب کرده‌ام؛ برادرم اندرو گرانت را. ما همان ژنتیک را داریم، همان پیشینه، همان خاستگاه. او خود من است، اما ۱۵ سال پیش من، پر از انرژی و ایده‌های نو. او اولین فردی بود که سال‌ها پیش «قتلگاه» را خواند و اولین هوادار ریچر در دنیا بود. با هم برای نوشتن چند داستان بعدی کار می‌کنیم و بعد او خودش کار را ادامه می‌دهد. اگر من ریچر هستم، او هم هست. شاید بیشتر هم باشد. به من اطمینان کنید. این یک کار واقعی است.

وی در عین حال اعلام کرد بیست و پنجمین کتاب از مجموع جک ریچر با عنوان «نگهبان» به قلم لی چایلد و اندرو چایلد ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ منتشر می‌شود.

اندرو که کتاب‌هایش را با نام اندرو گرانت منتشر می‌کند ۵۱ ساله و برادر جوان‌تر لی چایلد است. او در رشته نمایش و ادبیات انگلیسی در دانشگاه شفیلد تحصیل کرده و اولین رمانش را سال ۲۰۰۹ منتشر کرده است.

جیم گرانت که با نام مستعار لی چایلد می‌نویسد، اولین کتابش «قتلگاه» را سال ۱۹۹۷ منتشر کرد و با آن برنده جایزه آنتونی برای بهترین رمان اول شد.

وی در رشته حقوق تحصیل کرده و پس از هجده سال کار در تلویزیون منچستر در ۴۰ سالگی، به دلیل تعدیل نیرو از کار اخراج شد. وی پس از آن به نوشتن روی آورد و اولین رمان از مجموعه داستان‌های جک ریچر را با نام «قتلگاه» منتشر کرد که با استقبال کم‌نظیر مخاطبان ادبیات جنایی مواجه شد و بدین ترتیب، قسمت‌های بعدی این مجموعه نیز یکی پس از دیگری به بازار نشر آمد.

سال ۲۰۱۲ فیلمی با بازی تام کروز بر اساس کتاب نهم این مجموعه ساخته شد. اما به تازگی لی چایلد اعلام کرد به نظرش تام کروز برای ایفای این نقش پیر شده است.

چایلد از محبوب‌ترین نویسندگان ژانر جنایی در میان منتقدان و مخاطبان است. بیشتر کتاب‌های مجموعه «جک ریچر» وی به فارسی هم ترجمه و منتشر شده است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران