«ماندن در وضعیت آخر» به چاپ سی‌ام رسید

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

توسط نشر نو؛

«ماندن در وضعیت آخر» به چاپ سی‌ام رسید

«ماندن در وضعیت آخر» به چاپ سی‌ام رسید

کتاب «ماندن در وضعیت آخر» نوشته امی.ب.هریس و تامس.ای.هریس با ترجمه اسماعیل فصیح توسط نشر نو به چاپ سی‌ام رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «ماندن در وضعیت آخر» نوشته امی.ب.هریس و تامس.ای.هریس با ترجمه اسماعیل فصیح به‌تازگی توسط نشر نو به چاپ سی‌ام رسیده است.

چاپ اول این‌ترجمه سال ۶۵ عرضه شد و نسخه‌های چاپ بیست و نهم‌اش هم با طرح جلد جدید، تیرماه امسال عرضه شدند که حالا به چاپ سی‌ام رسیده است.

کتاب «ماندن در وضعیت آخر» دربرگیرنده پاسخ پژوهش‌های ۳۰ ساله تامس.ای.هریس به‌عنوان یک روانپزشک است که پس از چاپ، جریان و شور و هیجانی به‌راه انداخت. در نتیجه نامه‌های زیادی به‌دست این مولف رسید که نشان از بازخوردهای مثبت نسبت به این کتاب بودند.

«وضعیت آخر» اثر دیگر تامس ای. هریس است که توسط همین مترجم و همین ناشر ترجمه و چاپ شده است. این ناشر همچنین کتاب «تحلیل رفتار متقابل» نوشته اریک برن را با ترجمه این مترجم چاپ کرده که ابتدای زمستان سال گذشته، چاپ یازدهمش به بازار نشر آمد. از دیگر ترجمه‌های فصیح در حوزه روانشناسی که نشر نو چاپ کرده، می‌توان به کتاب «خودشناسی به روش یونگ» نوشته مایکل دانیلز اشاره کرد که دی‌ماه سال ۹۷ چاپ پنجمش راهی بازار نشر شد.

چاپ سی‌ام «ماندن در وضعیت آخر» به‌تازگی با ۳۸۴ صفحه و قیمت ۵۶ هزار تومان عرضه شده است.

این‌ناشر همچنین به‌تازگی چند کتاب دیگر را هم تجدیدچاپ کرده که با چاپ‌های دوم و سوم عرضه شده‌اند. این‌میان، «بدن هرگز دروغ نمی‌گوید (اثرات پایدار تربیت خشن)» نوشته آلیس میلر هم که دی‌ماه امسال با ترجمه امید سهرابی نیک عرضه شد، به‌تازگی به چاپ دوم رسیده است.

چاپ دوم این‌کتاب با ۲۳۰ صفحه و قیمت ۳۳ هزار تومان منتشر شده است.

کتاب «زندگی پنهان ذهن» نوشته ماریانو سیگمان با ترجمه ماندانا فرهادیان هم که چاپ اولش تیرماه امسال عرضه شد، به‌تازگی توسط این‌ناشر به چاپ دوم رسیده است.

چاپ دوم این‌کتاب هم با ۳۲۷ صفحه و قیمت ۵۶ هزار تومان عرضه شده است.

دیگر کتاب چاپ‌دومی نشر نو هم «سفر دریایی با دن‌کیشوت» است که دربرگیرنده یادداشت‌های توماس مان از مشاهدات اولین سفرش به آمریکاست. چاپ اول این‌کتاب، آبان‌ماه امسال با ترجمه محمود حدادی عرضه شد.

چاپ دوم این‌کتاب با ۱۲۹ صفحه و قیمت ۲۵ هزار تومان به بازار نشر آمده است.

«درباره عشق و یازده داستان دیگر» هم دیگر عنوان تجدیدچاپی نشر نو در بهمن‌ماه است که با چاپ سوم عرضه شده است. این‌کتاب، نوشته آنتوان پاولوویچ چخوف با ترجمه رضا امیر رحیمی است که ۱۲ داستان از چخوف را شامل می‌شود. این‌داستان‌ها از منتخبات ۳ جلدی داستان‌های این نویسنده چاپ ۱۹۵۸ مسکو و منتخبات یک جلدی آثار چخوف چاپ سال ۱۹۴۰ مسکو و همچنین مجموعه‌داستان‌های کوتاه او چاپ ۱۹۸۱ انتشارات زبان روسی مسکو انتخاب شده‌اند.

چاپ اول این‌کتاب شهریور امسال به کتابفروشی‌ها آمد و چاپ سومش هم به‌تازگی با ۲۱۸ صفحه و قیمت ۳۱ هزار تومان منتشر شده است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران