وزارت دارایی اندونزی عوارض و مالیات واردات کتاب را حذف کرد

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

رایزنی فرهنگی ایران خبر داد؛

وزارت دارایی اندونزی عوارض و مالیات واردات کتاب را حذف کرد

وزارت دارایی اندونزی عوارض و مالیات واردات کتاب را حذف کرد

وزارت دارایی اندونزی دریافت هرگونه عوارض و مالیات برای واردات کتاب را لغو کرد. بدین ترتیب وارد کنندگان کتاب به این کشور دیگر هیچگونه عوارض و حق گمرکی نمی‌پردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، دولت اندونزی مقررات محدودیت کالاهای وارداتی را از طریق تجارت الکترونیکی تغییر داده است. پیش از این، عوارض واردات بر محصولاتی به ارزش بیش از ۷۵ دلار آمریکا پرداخت می‌شد. اما اکنون کالاهایی با ارزش بالای ۳ دلار مشمول عوارض واردات هستند. با این حال، این مقررات در مورد واردات کتاب اجرا نمی‌شود، زیرا کتاب مشمول عوارض و مالیات وارداتی نخواهد بود. اداره کل وزارت دارایی گفت، عوارض و مالیات واردات برای کتاب‌های وارداتی صفر درصد است.

هِرو پامبودی، مدیرکل گمرک و امور مالیاتی وزارت دارایی طی خبری به رسانه‌ها اعلام کرد که هیچ هزینه‌ای ویژه برای کتاب‌ها، چه مالیات افزوده قیمت و چه مالیات درآمد وجود ندارد یا به عبارت دیگر، هیچ گونه عوارض و مالیات وارداتی موجود نیست.

وی توضیح داد: آئین نامه جدید در مورد کالاهای عمومی با تعرفه واردات ۱۷.۵ درصد متشکل از عوارض وارداتی ۷.۵ درصد و مالیات افزوده قیمت ۱۰ درصد اعمال می‌شود. در حالی که محصولاتی مانند کیف، کفش و نساجی دارای نرخ عادی هستند. جزئیات اینگونه است که عوارض وارداتی کیف ۱۵-۲۰ درصد، کفش ۲۵-۳۰ درصد و محصولات نساجی ۱۵-۲۰ درصد است.

تغییر محدودیت عوارض وارداتی برای حمایت از مشاغل و عموم مردم منظور شده است و اینکه دولت از کارآفرینان داخلی پشتبانی می‌کند.

این خبر را رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی برای مهر ارسال کرده است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران