وضعیت تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات انتخابی المپیک مشخص شد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

وضعیت تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات انتخابی المپیک مشخص شد

وضعیت تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات انتخابی المپیک مشخص شد

طبق سیدبندی اعلام شده برای مسابقات تنیس روی میز گزینشی المپیک، تیم ملی ایران با قرار گرفتن در جایگاه بیستم با یکی از تیم‌های نهم تا شانزدهم دیدار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات گزینشی المپیک در رشته تنیس روی میز ۲ تا ۶ بهمن ماه در پرتغال برگزار می شود تا تکلیف ۹ تیم حاضر در المپیک توکیو مشخص شود.

طبق سید بندی اعلام شده برای این رقابت ها ایران در میان ۶۴ تیم حاضر در مسابقات در جایگاه بیستم ایستاده است.

بدین ترتیب تیم ملی تنیس روی میز ایران در اولین دیدار با یکی از تیم های صاحب جایگاه نهم تا شانزدهم دیدار کند. کرواسی، هنگ کنگ، اسلوونی، بلژیک، رومانی، نیجریه، بلاروس و جمهوری چک به ترتیب این جایگاه ها را در اختیار دارند.

ملی پوشان تنیس روی میز ایران در صورت باخت در اولین دیدار از دور مسابقات کنار می روند اما در صورت برد و برای برگزاری دومین دیدار با یکی از هشت تیم اول جدول یعنی کره جنوبی، چین تایپه، سوئد، فرانسه، هند، اتریش، بریتانیا و پرتغال رقابت خواهند داشت.

در صورتی که تیم ملی تنیس روی میز ایران در دومین دیدار هم صاحب برتری شود، به سهمیه المپیک دست پیدا می کند در غیر اینصورت این شانس را دارد تا در یک گروه دیگر برای سهمیه المپیک تلاش کند.

نوشاد و نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی، امین احمدیان و امیرحسین هدایی ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را در مسابقات گزینشی المپیک تشکیل می دهند. این تیم با هدایت جمیل لطف الله نسبی در این رقابت ها شرکت کرده است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران