کاستی‌های خوزستان باید رفع شوند

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

رئیس شورای مجلس اسلامی:

کاستی‌های خوزستان باید رفع شوند

کاستی‌های خوزستان باید رفع شوند

اهواز- رئیس شورای مجلس اسلامی گفت: اهواز یک سابقه مقاومت ستودنی در دفاع مقدس دارد و باید تلاش کنیم که کاستی‌های خوزستان در ابعاد مختلف از جمله آموزش و پرورش رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی ظهر امروز در مراسم افتتاح هم‌زمان ۱۴۲ مدرسه استان خوزستان در اهواز اظهار کرد: به همه فرهنگیان در شهر اهواز، شوش، دزفول، ماهشهر و شادگان و دانش آموزان آن تبریک عرض می‌کنیم؛ امیدوارم این طرح‌ها موجب پیشرفت علمی در این شهرها شوند.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و احترام به روح ملکوتی امام راحل افزود: بسیار مسرورم که در این سفر توفیق پیدا کردم تا در یکی از کارهای بنیادین نظام که توجه به تعلیم و تربیت است گامی برداشته شود و از همه دست اندرکاران این امر و مسئولان آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس شورای مجلس اسلامی ادامه داد: دزفول از نظر مقاومت یک شهرستان نمونه در دفاع مقدس بوده و از نظر داشتن یک پشتوانه فرهنگی و علمی در گذشته شهرستان شاخصی است و توجه به آموزش و پرورش در این شهر لازم و ضروری است و امیدوارم افتتاح این پروژه که برای مدارس در نظر گرفتید امر مبارکی باشد و با احترام به روح ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران این مدارس را افتتاح می‌کنیم.

لاریجانی عنوان کرد: اهواز یک سابقه مقاومت ستودنی در دفاع مقدس دارد و باید تلاش کنیم که کاستی‌های خوزستان در ابعاد مختلف از جمله آموزش و پرورش رفع شود و این احیای کارهای آموزش و پرورش ممکن است در کوتاه مدت نتیجه‌اش ملموس نباشد مانند پروژه‌های اقتصادی ولی اقدام راهبردی در درازمدت است.

رئیس شورای مجلس اسلامی بیان داشت: امیدوارم پروژه‌ها نقش مؤثری در ارتقای آموزش و پرورش داشته باشند و به مردم خوزستان که نقش ارزشمندی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشتند، تبریک عرض می‌کنم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران