کشته شدن 16 زندانی در درگیری در یک زندان مکزیک

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

کشته شدن ۱۶ زندانی در درگیری در یک زندان مکزیک

مقام‌های رسمی مکزیک از کشته شدن حداقل ۱۶ زندانی و زخمی شدن ۵ نفر دیگر در جریان درگیری و منازعه در یک زندان در شمال این کشور خبر می‌دهند.

کشته شدن 16 زندانی در درگیری در یک زندان مکزیک – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مقام‌های رسمی مکزیک اعلام کردند: در درگیری و نزاع خونین در یک زندان در ایالت زاکاتکاس واقع در شمال این کشور حداقل 16 زندانی کشته و 5 نفر دیگر زخمی شدند.

این یکی از بدترین و خشونت آمیزترین رویدادها در مکزیک از زمان ریاست جمهوری آندرس مانوئل لوپز اوبرادور است.

این درگیری خونین عصر سه شنبه در این زندان به وقوع پیوسته است. رسانه‌های خبری مکزیک اعلام کرده‌اند که این درگیری به خاطر یک مسابقه فوتبال آغاز شده است.

کشته‌شدن 4 نفر در تیراندازی در نزدیکی محل اقامت رئیس‌جمهور مکزیکمخالفت مکزیک با عملیات نظامی آمریکا علیه گروه‌های تبهکار

اسماعیل کامبروس وزیر امنیت عمومی این ایالت گفت: همه کارکنان زندان در جریان این درگیری در حال فعالیت بوده‌اند و تحقیقات درباره این حادثه آغاز شده است.

وی اشاره‌ای به علت اصلی این درگیری و نزاع نکرده ولی گفته است که شرایط در این زندان تحت کنترل است.

کامبروس افزود: پس از این درگیری یک زندانی به همراه یک اسلحه گرم بازداشت شده و 3 اسلحه دیگر به همراه چند چاقو نیز در این زندان کشف شده است.

این مقام رسمی دولت مکزیک اظهار داشت: فعلا منتظر نتایج تحقیقات هستیم و این تحقیقات شامل رئیس، مدیران ارشد و فرماندهان زندان خواهد بود. پس از تحقیقات درباره برکناری مقام‌های زندان تصمیم گیری خواهیم کرد.

مقام‌های قضایی تحقیقات گسترده‌ای را درباره عاملان اصلی ورود اسلحه به زندان آغاز کرده‌اند. 5 زندانی که در جریان این درگیری‌ها زخمی شده‌اند در وضعیت باثباتی قرار دارند.

این حادثه تازه ترین چالش بزرگ برای رئیس جمهور مکزیک است که کاهش سطح خشونت‌ها در این کشور را یکی از مهمترین اولویت‌های کاری خود اعلام کرده است. اوبرادور از دسامبر 2018 در مکزیک قدرت را در دست گرفته است. تازه ترین آمارها نشان می‌دهد تعداد قتل و کشتار در مکزیک در سال 2019 به رکورد جدیدی رسیده و از آمار سال 2018 فراتر رفته است.

زندان‌های مکزیک طی سال‌های اخیر شاهد خونین ترین درگیری‌ها و فجایع بوده است. در سال 2017 حداقل 28 زندانی در درگیری خونین در زندانی در شهر آکاپولکو کشته شدند.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران