حمله موشکی سپاه تنها یک بخش از انتقام سخت است

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

امام جمعه اسالم:

حمله موشکی سپاه تنها یک بخش از انتقام سخت است

حمله موشکی سپاه تنها یک بخش از انتقام سخت است

اسالم- امام جمعه اسالم با اشاره به تحقق وعده رهبر معظم انقلاب در گرفتن انتقام سخت از اقدام تروریستی آمریکا، گفت: حمله موشکی سپاه تنها یک بخش از انتقام سخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش اسالم شهرستان تالش در ادامه مباحث شناخت حضرت ولیعصر (عج) به بیان اوضاع آخرالزمان پرداخت و افزود: در این دوران، مادیات و لذت‌های دنیوی و شهوانی قبله آمال مردم خواهد شد و عزت و احترام افراد بر اساس اموال و دارایی‌ها آنها سنجیده می‌شود

امام جمعه اسالم با تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت صدیقه طاهره و ایام فاطمیه بر لزوم برپایی مجالس عزاداری با محوریت بیان فضائل و ویژگی‌های این بانوی مکرمه تأکید کرد و گفت: مراسم خوبی برای این ایام توسط جوانان و هیأت‌های مذهبی در سطح بخش اسالم تدارک دیده شده که از برکات معنوی آن بهره مند خواهیم شد.

وی در ادامه یاد و خاطره سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» را گرامیداشت و تصریح کرد: در هفته گذشته در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی شاهد رستاخیزی در اکثر مناطق کشور بودیم. دنیا و رسانه‌های آن زیر سایه نام حاج قاسم سلیمانی قرار داد در حالی که خود او شخصی با اخلاص و به دور از هرگونه تظاهر و خودنمایی بود.

باقری همچنین به سردار قاآنی به فرمانده نیروی قدس سپاه اشاره و بیان کرد: قطعاً ایشان نیز به واسطه دوستی دیرینه با سردار سلیمانی راه این شهید بزرگوار را ادامه خواهد داد و شاهد پیروزی محور مقاومت خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، تأکید کرد: انتقام سختی که مقام معظم رهبری وعده داده بود در بعد نظامی به خوبی محقق شد و اقدام شایسته و قابل تقدیر مجلس در مصوبه تروریست خواندن آمریکا نیز انتقام سیاسی بود که تکمیل کننده مصوبه پارلمان عراق در خروج نیروهای آمریکایی از خاک کشور عراق شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران