پیام تبریک پوتین برای اسد، ترامپ و جانسون به مناسبت سال نو میلادی

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

پیام تبریک پوتین برای اسد، ترامپ و جانسون به مناسبت سال نو میلادی

رئیس جمهوری روسیه در پیام تبریکی برای "بشار اسد"، بر حمایت قاطع کشورش از حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی سوریه تأکید کرد و در پیام خود خطاب به "دونالد ترامپ"، نقش ویژه روسیه و آمریکا در تأمین امنیت و ثبات جهانی را یادآور شد.

پیام تبریک پوتین برای اسد، ترامپ و جانسون به مناسبت سال نو میلادی – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه در پیام‌های تبریکی، کریسمس و سال جدید میلادی 2020 را به رهبران کشورهای خارجی تبریک گفت.

پیام تبریک پوتین برای بشار اسد

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس جمهوری روسیه در پیام تبریک خود برای "بشار اسد" رئیس جمهوری سوریه، بار دیگر بر تعهد کشورش برای توسعه هر چه بیشتر دوستی و همکاری دو جانبه با جمهوری عربی سوریه تأکید کرده است.

بر اساس این اطلاعات، ولادیمیر پوتین حمایت بدون تغییر روسیه از حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی سوریه را مورد تاکید قرار داده و ابراز امیدواری کرد که در سال آینده با تلاش‌های مشترک امکان بازگشت کامل صلح و ثبات به سرزمین سوریه فراهم شود.

تأکید پوتین بر نقش مهم روسیه و آمریکا در تأمین امنیت و ثبات جهانی

کرملین یادآور شد، رئیس جمهوری روسیه همچنین در پیام تبریکی برای "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا، بار دیگر دعوت از رهبر آمریکا برای سفر به مسکو در مراسم بزرگداشت هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم در ماه مه 2020 را مورد تأیید قرار داد.

در پیام تبریک برای رئیس کاخ سفید ، پوتین یادآور شده است: «روسیه و آمریکا از لحاظ تاریخی مسئولیت خاصی در تأمین امنیت و ثبات جهانی دارند ، ضمن اینکه مسکو طرفدار عادی سازی روابط دوجانبه و برقراری گفت‌وگوهای برابر، همراه با احترام و مطابق با در نظر گرفتن منافع دو کشور است.

مذاکرات تلفنی پوتین و ترامپ در روزهای پایانی سال 2019لیبی، اوکراین و سوریه؛ موضوع مذاکرات تلفنی پوتین و مرکلواکنش سفارت روسیه در لندن به ادعای جدید جانسون

روسیه خواستار توسعه متقابلاً سودمند روابط با انگلیس است

طبق اطلاعات کاخ کرملین ، ولادیمیر پوتین همچنین در پیام تبریک خود برای "الیزابت دوم"، ملکه انگلستان و "بوریس جانسون" نخست وزیر این کشور ابراز اطمینان کرده است که توسعه روابط روسیه و انگلیس، براساس اصول برابری و منافع متقابل، به تقویت ثبات بین المللی و امنیت بین المللی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *